Bij By Lella vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Daarom bieden wij duidelijke garantieregels en een transparante klachtenprocedure. Op deze pagina lees je precies wat je van ons mag verwachten.
1. Garantie
Wettelijke garantie
Voor alle producten die je bij By Lella koopt, geldt de wettelijke garantie.
Dit betekent dat een product moet doen wat je ervan mag verwachten, binnen een redelijke gebruiksperiode.
Als een product binnen die periode defect raakt of niet goed functioneert, kijken we samen naar een passende oplossing. Dit kan zijn:
- Reparatie
- Vervanging
- Of restitutie (geheel of gedeeltelijk)
Dit is afhankelijk van het product en de situatie.
Uitzonderingen
Garantie is niet van toepassing op schade die is ontstaan door:
- Onoordeelkundig gebruik
- Val-, stoot- of waterĀschade
- Onjuiste installatie of onderhoud
- Normale slijtage
- Gebruik waarvoor het product niet bedoeld is
Hygiƫneproducten
Bij producten die om hygiƫnische redenen verzegeld zijn, is de garantie beperkt wanneer de verzegeling is verbroken en het product is gebruikt op een manier die terugname of controle onmogelijk maakt.
2. Wat te doen bij een defect product?
Denk je dat je product een defect heeft? Volg dan deze stappen:
- Stuur een e-mail naar customersupport@bylella.nl
- Vermeld hierbij:
- Je naam
- Ordernummer
- Omschrijving van het probleem
- (Optioneel) fotoās of videoās van het defect
Ons team bekijkt je bericht en reageert zo snel mogelijk met een passende oplossing.
3. Klachtenprocedure
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen we dit graag.
Hoe dien je een klacht in?
Stuur een bericht naar:
š© customersupport@bylella.nl
š 085-3696401
Vermeld hierbij:
- Je naam
- Ordernummer (indien van toepassing)
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
Reactietermijn
Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
4. Niet tevreden met de oplossing?
Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je als consument terecht bij externe geschilleninstanties:
- Het Europees ODR-platform (Online Dispute Resolution)
Via: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Deze partij helpt bij het oplossen van geschillen tussen consumenten en webshops binnen de EU.
